Subject: Re: Vastus päringule
From: "greenbit.grow" <[email-masked]>
To: "info.kohtuekspertiis" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 19:07:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Hr. Laanet,
Tänan Teid põhjaliku vastuse eest. Oleme edastanud Teie vastuse oma
koostöö partnerile Michiganis ning neil tekkisid veel täpsustavad
küsimused.
Selleks, et tagada gaasikromatograafilise meetodi tulemuste täpsus,
soovime täiendavalt täpsustada meetodi üksikasju.
Kas Teil on võimalik jagada EKEI keemia osakonna gaasikromatograafilise
meetodi standardset töökorralduse juhendit (SOP - Standard Operating
Procedure)?
Selle dokumendi abil soovime täpsustada olulisi meetodi üksikasju:

*	Millist viitematerjali kasutatakse THC kvantifitseerimiseks?
*	Kas alati kasutatakse sama tootjat?
*	Kui jah, kas sama partii numbrit kasutatakse pikema aja jooksul
või kas see muutub?
*	Palun täpsustage gaasikromatograafi seadmete seadistusi ja
tingimusi, mida kasutatakse andmete kogumiseks seadmega (acquisition
parameters). Eelkõige gaasikromatograafi ahju programmi, kandegaasi
voolukiirust ja mõned näited kromatogrammidest.
*	Kas EKEI keemia osakond kasutab mingisuguseid oskusteste, NIST
standardeid või muid väliseid proove, et oma meetodi täpsust kontrollida?

Samuti soovime täpsustada kanepitaime proovide võtmise standardset
töökorralduse juhendit (SOP - Standard Operating Procedure) ning Teie
laborisse proovide edastamise juhendit.
Meie eesmärk on täpselt järgida EKEI keemia osakonna
gaasikromatograafilist meetodit, et meie tulemused oleksid Teie omadega
kooskõlas.
Lugupidamisega,
Karl Rei
Greenbit Grow OÜ
[email-masked]
+372 520 1660

On Thursday, August 1st, 2024 at 10:56, [email-masked]
<[email-masked]> wrote:

Tere!

Teile on saadetud Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi
dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu vastusdokument -

Pealkiri: Vastus päringule
Registreerimise kuupäev: 01.08.2024
Registreerimise number: 13-3/1370.

Palume sellele teatele mitte vastata. Küsimuste korral võtke meiega
ühendust allolevatel kontaktidel:

<https://mail.proton.me/api/core/v4/images?Url=http%3A%2F%2Fwww2.rik.ee%2F
delta%2Fekei_logo.png&DryRun=0&UID=xvhfr7qzmdqa4pztujwmtallhn4rjlt5>
Tervise 20, 13419 Tallinn
Tel (372) 663 6600
e-mail: [email-masked] (menetlejatele); [email-masked]
www.ekei.ee <http://www.ekei.ee/>